Miért nem vagyok fitneszmodell?
2017. június 14. írta: Netta21

Miért nem vagyok fitneszmodell?

Ha rendszeresen edzel, érdekel az egészséges életmód, esetleg még edzőterembe is jársz, akarva-akaratlanul is összehasonlítod magad olyanokkal, akik mellett eltörpül a fizikumod, teljesítményed. Gondolok itt olyan személyekre, mint az edzők, magazinok hasábjain megjelenő fitneszmodellek, akiken minden sportruha jól mutat. Természetesen a bemutatott gyakorlatok során is megőrzik tökéletességüket.

fitt.jpg

Ide tartoznak még azok az ismerőseid is, akik az  Instagram/Facebook „népszerű sportemberei”. Ők edzés előtt és után is szívesen megosszák, milyen menő ruhákban és frizurával, hibátlan sminkkel tudták végigcsinálni a kíméletlen edzésterveiket, mert persze van nekik olyan.

Erre itt vagy Te, akinek nem mindig passzol a felsője a zoknijával. Nem Nike, sem Puma, de még csak nem is Adidas márkájú szettekben jársz sportolni. Már edzés előtt sem vagy fotogén állapotban: semmi smink, fonott haj, a kockás hasról már nem is beszélve. Edzés utáni szelfi helyett izzadtan, kócosan, remegő lábakkal botorkálsz hazafelé.

Mi lehet a gond Veled?

Összegyűjtöttem pár saját tapasztalatot, ami sok mindent megmagyaráz.

1.Időhiány

Először is, lehet akármennyi ruhám, ha nincs időm szín szerint összeválogatni őket az edzésre. Már pedig nincs. Edzőcipőm is csak egy pár van, ami nem feltétlenül illik mindig az összképbe. Én mégis tökéletesen elégedett vagyok vele.

Másodszor, a reggeli vagy esti edzések előtt inkább étkezésre fordítom azt az időt, amit az edzőszettem megkomponálásával tölthetnék. Sokkal fontosabbnak tartom a megfelelő és elegendő tápanyag  bevitelét, mint a külső megjelenésemet egy-egy edzésen.  A házi munkáról és egyéb teendőkről nem is beszélve.

2.Nem vagyok trendi

Csak minimálisan foglalkoztat a divat, ez alól pedig a sportruházat sem kivétel. Fő az egyszerűség és a kényelem, ezért választok általában a Graceland, Quechua vagy éppen a Kalenji nevezetű márkák termékeiből. A magasabb árkategóriájú ruhák, cipők sem változtatnak a teljesítményen, mivel az csakis egyedül rajtam múlik.

3.Utálom a szelfiket

Így bizony nehéz fitneszkirálynői babérokra törni. Ékes bizonyítéka a szelfik iránt érzett ellenszenvemnek, hogy közel 2 év edzőterembe járás alatt egyetlen képet sem készítettem, osztottam meg közösségi oldalakon. Bejelentkezés sem történt. Mintha ott sem volnék.

Annyira elvetemült vagyok ezen a téren, hogy még telefont sem viszek az edzésekre. Arra az 1 órára kilépek a virtuális életemből.

Nem lájkokban mérem az edzéseim eredményességét.

4.Csak az edzésre összpontosítok

Bár az edzőteremben rengeteg tükör található, csak kivételes esetben veszem hasznát pl. helyes testtartással végzem-e a gyakorlatot. Egyáltalán nem foglalkoztat, milyen idétlenül nézhetek ki egy-egy mozdulat során. Csak az számít, hogy teljes erőbedobással és a megfelelő módon végezzem a gyakorlatokat.

Egy szó, mint száz: ha edzeni/sportolni mész, azt az egészségedért tedd. Arra a rövid időre próbáld meg kizárni az összes zavaró tényezőt, külsőséget. Meglátod, így sokkal eredményesebb lesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://nettahealthstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr8412592835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása