Gyógyulás – mi mindenre vagy hajlandó érte?
2018. január 25. írta: Netta21

Gyógyulás – mi mindenre vagy hajlandó érte?

Ha az egészségünk a tét, sok mindenre képesek vagyunk. Időt, energiát, pénzt nem sajnálva tesszük azt, amit gyógyulni vágyó emberként megtehetünk. A végtelen hit és remény hajt előre. Félretesszük korábbi meggyőződéseinket, elveinket, nincs több „Áhh, ennek semmi értelme!”, „Én nem hiszek az ilyesmiben!”, „Ezt nem nekem találták ki!”

Foggal-körömmel ragaszkodunk minden lehetőséghez, belekapaszkodunk minden szalmaszálba, amitől javulást, pozitív eredményt remélhetünk.

Az irritábilis bél szindróma (IBS) is kifejezetten olyan betegségnek számít, ami bizony feladja a leckét. Sokan már évek, évtizedek óta küzdenek ellene, bármilyen javulás nélkül.

back-1822702_1280.jpg

   Forrás: Pixabay

Esetemben a szigorú diéta hozta meg leginkább az eredményt, de ne szaladjunk ennyire előre.

Miután lefutottam a szükséges köröket, a kifejezetten IBS-re kifejlesztett gyógyszerekkel, be kellett látnom, hogy ezek semmiféle pozitív hatással nem voltak a szervezetemre. Hatékonyan elnyomták a tüneteket, egy időre  elfeledtetve, hogy beteg vagyok. Már-már elhittem, hogy újra normális kerékvágásba került az életem, azt ehetek, amit csak szeretnék, és egész nap jól érzem magam. ÓRIÁSI TÉVEDÉS.

Biztosan vannak, akiknek bevált egy-egy készítmény, hiszen mindenkinek másképp reagál a szervezete. Ezek csupán az én tapasztalataim.

Miután több, mint 1 évig kitartóan vásároltam és lelkesen szedtem a gyógyszereket, azt a tanácsot kaptam, hogy egy ideig szüneteltessem, mert túlságosan hozzászokhat a szervezetem. Következtetésképp már nem hat az adott készítmény.

TESSÉK?

A „Jaj, mi lesz velem a gyógyszer nélkül?” időszak után, rájöttem, hogy ez volt a lehető legjobb, ami ilyen esetben történhetett velem. Esélyt kaptam rá, hogy megtalálhassam azt a gyógymódot, ami ténylegesen segít, talán még meg is gyógyulhatok tőle.

Addigra viszont sokat romlott az állapotom, az előző bejegyzéseimben már többször írtam erről, így most csak röviden foglalom össze: bármit ettem az puffadást és hasfájást okozott, állandóan rossz volt a közérzetem, egész nap nyugtalan és ideges voltam, néha pánikroham tört rám, rosszul és keveset aludtam, meghíztam kb. 10 kg-t.

Ezután találtam rá egy alternatív gyógymódra, amely során kiiktattam a gyógyszereket az életemből, és helyette a  étrendkiegészítőket választottam. Mindezt persze egy szakértő segítségével, nem csak úgy találomra, akkoriban legalábbis azt gondoltam. Elkezdtem a mindenmentes étrendet, és több kellemetlen tünetet okozó gyümölcsről és zöldségről is lemondtam.Rendszeresen edzettem, meditáltam, többféle stresszűző módszert kipróbáltam.

Ezek mai napig meghatározzák az életem.

Nemrégiben kiderült, hogy a diéta nélkül bizony nem sokat javult volna az állapotom. Hiába a minőségi, hatékony készítmények, ha nem megfelelő ideig és mennyiségben használom azokat. A segítséget nyújtó személy szerint pár hét után már olyan jól voltam, hogy egy egészséges szervezetnek elegendő mennyiség is megtette a hatását. Hónapokig abban a boldog tudatban voltam, hogy megtaláltam a gyógyulás módját, miközben alig-alig javult a helyzet.

A friss állapotfelmérésen azonban rávilágítottak a még mindig létező problémára, és egy intenzív 40 napos kúra vette kezdetét. Ugyanazok a termékek, csupán másként alkalmazva. A készítmények hatékonyságát egy pillanatig sem kérdőjeleztem meg, hiszen a gyógyszerekkel ellentétben ezek fokozatos javulást hoznak. Nem múlnak el egyik napról a másikra a kellemetlen tünetek, viszont észlelhető a javulás.

A 40 napos kúra eredményeiről egy újabb bejegyzésben számolok be, amint az letelik.

Tanulság: Figyeljünk jobban magunkra, ne várjunk hónapokat, éveket. Vegyük észre, ha a kiválasztott gyógymód nem hozza a várt eredményeket. Ne áltassuk magunkat, s másoknak se hagyjuk, hogy visszaéljenek a problémáinkkal.

 

Mentes recept ötletekért katt az Insta oldalamra, ahol nap mint nap figyelemmel kísérheted, milyen ételek teszik élvezetesebbé az IBS diétát: @nettahealthstyle

A bejegyzés trackback címe:

https://nettahealthstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr8013601979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása